niedziela, 17 maja 2015

Zapowiedź C.A.U


Clohes are unnecessary 

"-Hun, ubrania są zbędne. Jesteśmy facetami, mamy to samo – Wufan wzruszył ramionami.
-I chcesz mi powiedzieć, że moi dziadkowie to akceptowali? – podniosłem brwi.
-To bardzo tolerancyjni ludzie, Sehun – Baek oparł się o lodówkę. – Gdybyś ich odwiedzał, to sam byś się o tym przekonał.
-Dalej w to nie wierzę… - mruknąłem.
-Posuwałem Byuna na podłodze w salonie, przy otwartych drzwiach balkonowych. Twój dziadek wyszedł na balkon, spojrzał na nas, po czym z uśmiechem mi pomachał. Dalej nie wierzysz? – Baekyun zaśmiał się słysząc odpowiedź Krisa. Nawet się nie zarumienił, zero zażenowania. Kim oni do cholery są?"

_____________________________________________________

A/N: Krótka zapowiedź nowego wieloczęściowca, który będzie ukazywał się na blogu. Dodałam już nową zakładkę, więc możecie zapoznać się z głównymi bohaterami oraz paroma szczegółami. Następną rzeczą jaką dodam będzie pierwszy rozdział, a nie prolog + rozmieszczenie mieszkań (później zrozumiecie o co chodzi). A teraz parę informacji:

1# C.A.U będzie krótsze od SL. Rozdziały nie będą długie  i chapterów (prawdopodobnie) będzie mniej.

2#Zawieszam 'School live'. Wiem, że wiele osób czekało na kolejny rozdział, ale całkowicie nie idzie mi pisanie. Nie chcę publikować gówna, więc póki co odpuszczę sobie pisanie. Co nie oznacza, że całkowicie zarzucę to ff. Jeśli najdzie mnie wena i napiszę rozdział, to od razu go opublikuję. 

3#Notki nie będą ukazywać się regularnie. Zostały niecałe dwa miesiące do wakacji i niestety zaczynają cisnąć w szkole. Przez to mam o wiele mniej czasu na pisanie, dlatego co weekendowe rozdziały mogą się skończyć. Jedyne czym mogę Was pocieszyć, to fakt, że w wakacje ruszam pełna parą. :D 

Trzymajcie się! 

5 komentarzy:

  1. Czy to będzie ten SeBaek, o którym parę razy wspominałaś? *-*
    Rozpływam się *-*
    Oh i całkowicie Cię rozumiem, sama też mam co chwilę karkówki, sprawdziany, poprawy zaległych sprawdzianów etc.
    Byle do wakacji i hwaiting!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo zapowiada sie obiecująco. Wyczuwam dobre opowiadanko. Już nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału! :3
    Szkoda że na razie nie będzie kolejnego rozdziału School live, ale rozumiem Cię. Pisz i twórz we własnym tempie.
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Jesteś chujem bo ta zapowiedź mnie zniszczyła
    2. To to opowiadanie o którym mi mówiłaś, co nie? (͡° ͜ʖ ͡°)
    3. Czemu piszesz wykurwiste rzeczy? ;;;;;;
    4. Powinnaś być 3 razy spalona na stosie, bo takie coś jak Ty nie ma prawa żyć .-.
    5. Masz okejke bo posuwanie w salonie :')
    6. Uwielbiam Cię bo cyganisz (͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)
    weny cwelu~~~
    /Miyuki (͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się niezła beka xD. Już kisne. Co do spr prawda pod koniec rokiem cisną, beznadzieja ;;; Kończę 3 gim a pani pod koniec roku wyskakuje ze sprawdzianem z trygonometrii i postaci kanonicznych fikcji kwadratowych które są w liceum ;;;. Trochę smutno że SL zawieszone bo kc to, ale to zapowiada się obiecująco więc nie ma co płakać :#. Weny życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. NIE TYLKO NIE SL PROSZĘ CZEMU MI TO RB?????? *PŁACZE* NO PRZECIEŻ JA SIĘ POWIESZĘ :(

    OdpowiedzUsuń

Dodaj komentarz